91 år är väl ingen ålder?


...DATUM: 2009-05-20 | TID: 16:23:17

Ibland kan man tro att min släkt har roterat om lite. Mamma och mormor kommer alltid att vara identiska och har alltid varit, kanske inte till utseendet men till sättet. Jag däremot är väldigt lik min gammelmormor Brita, på läskigt många sätt. Hon skulle kunna vara min mamma istället;

Vi älskar glass, vi är klarar oss inte utan bananer eller yoghurt, vi är pedantiska med städningen, vi kan se väldigt agressiva ut när vi frågar en fråga - trots att vi faktiskt bara undrar, vi är måna om vårt utseende, vi hatar att vara ensamma, vi har ångest för samma saker och vi älskar vitt bröd med massa smör och banan!
Men det är ju skoj att man har så mycket gemensamt med en 91 åring.... (?) Jo, hon är faktiskt världens goaste!

Ikväll ska jag ut på staden med tjejerna, det var ett väldans tag sedan så det ska bli skoj! Det är ju otroligt skönt att skolan är ur vägen några dagar nu med, eller egentligen är den ju inte det med tanke på allt plugg i helgen... Så här ser nästa vecka ut:

Måndag; Rättskunskapsprov, Ekonomiprov
Tisdag; Franska nationelltprov + kapitelprov, Svenska prov, Ekonomi inlämning
Onsdag; PARIS
Jag har inte ens börjat att plugga på något så helgen blir skoj!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback