Galet.


...DATUM: 2009-03-12 | TID: 16:47:27
Nej jag orkar inte ens nämna snön, för det blir så himla mycket tjat om vädret då. Allt jag kan säga är: suck... Det som är mest irreterande är nog att det inte finns någon att vara arg på.

Dagen började rätt så bra, jag vann pingisturneringen på gympan (jihoo!) och kände mig bättre i halsen. Efter detta bar det dock hemmåt mot soffan! Ínget viktigt idag alls, och jag behövde verkligen vila upp mig lite kände jag. Eller vila var väl kanske lite fel ordval, jag drack ett flertal koppar kaffe med cicci vilket resulterade i att jag dansade runt i huset till Håkan Hellström. En dag hemma sitter aldrig fel!

Jag tror faktiskt att man gör bättre ifrån sig i skolan med en dag borta. För då får man lite lätt panik och dåligt samvete vilket gör att man kämpar lite extra nästföljande dagar, istället för att gå omkring som en zombie dagarna långa och göra lite halvdant ifrån sig. Inte sant?

Idag är det hur som helst Pernillas födelsedag! GRATTIS! Så om en stund är det dags att pulsa iväg till tåget för att åka till Partille och träffa tjejerna hos Ida, här ska det firas! Inget vilt dock, med tanke på UF-mässan imorgon.


Grattis goooingen!!!! Ikväll blire mys och fira...!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback