Nu fåre vara dags!


...DATUM: 2009-03-26 | TID: 20:39:56
Jag har fått lite panik...
Nu vill jag bara ut i världen och göra allting jag drömmer om! Jag har insett att skådespeleriet verkligen är vad jag vill hålla på med, nu går det dessutom bra för mig eller bättre iaf! Jag får ju lite småroller och ett antal castings att gå på. Blev även rekommenderad av en regissör idag, vilket innebär att hon skrivit på mitt cv att jag är en jätte trevlig tjej som är lätt att samarbeta med och ytterst begåvad. Det kan man väl aldrig höra för mycket? I alla fall känner jag att jag vill flytta någonstans och börja mitt liv! Jag vill göra allt jag kan och önskar, inreda min egen lägenhet och bara ta hand om mig själv. Jag är redo helt enkelt. Det är så irreterande att de flesta roller är i sthlm och de givetvis får förtur... Då är det klart att det rycker i benen lite!
Kanske hamnar jag även i USA efter ett tag? Lyckas jag inte med skådespeleriet tänker jag nog utbilda mig till mäklare där.
Det skulle vara skönt att få börja med något av detta och bara leva i alla fall! Jag är så trött på att gå i skolan... men jag får väl försöka inse att det är skönt och slappt. Matteprov imorgon, nu blir det pluggiplugg nattenlång.
Kanske även ska kolla lite sex and the city? Längesedan...



Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback