Meningslösa dagen.


...DATUM: 2009-03-08 | TID: 17:59:50

Då var det dags för veckans meningslösa dag igen. Dagen då saker borde bli gjort och hälsan ska tas om hand.
Vad mina söndagar dock resulterar i är att man sover alldeles för länge för att hälsan inför måndagen ska vara god, med tanke på att man aldrig kan somna. Skolarbete och städning skjuts konstigt nog oftast åt sidan och tv:n blir väldigt mycket intressantare! Ops, så var klockan halv 7 och det är middag. Efter detta finns det ju inte mycket annat att göra än att dra igång en film? Och där var söndagen slut!
Så visst är det konstigt att man skjuter fram allting som behövs göras till denna dag? För ingenting blir ju någonsin gjort! Inte konstigt att man har söndagsångest...

Efter igår har jag ialla fall konstaterat att oklara och oplanerade kvällar alltid resulterar i det bästa kvällar!
Vi var hemma hos min kära Ida och åt en jätte god middag med några damer. Efter detta fick vi manligt sällskap och med lite lingondricka och gott humör blev det en jätte trevlig kväll! Idas mamms gästade även och fick sig en dans med Tom. Inte helt fel kan jag tänka mig? ...

Nu ska jag vara ärlig och skriva att något plugg inte står på listan, utan veckorevy läsning i sängen. Ikväll blir det beck hemma hos Majsan! Lite söndagsmys måste man ju ha.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Idahoe

absolut, härdanefter kör vi på spontankvällar ;)



Tack igen, LOVE



2009-03-08 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback