God morgon


...DATUM: 2009-03-10 | TID: 21:44:55

Då har jag lyckats vända på dygnet också. Eller rättare sagt sover jag både på dagen och natten, men det är väl så när man är sjuker! Jobb och träning fick strykas från schemat idag och det fick bli vila itstället! Jag har tyvärr vart väldigt irreterad på alla idag, inte av någon speciell anledning men stubinen har verkligen vart kort. Sorry! Jag måste ha vaknat på fel sida...





Har börjat lyssna på Veronica Maggio i dagarna och är väldigt förtjust i denna glägjespridare! Här är mina absoluta favoriter:

Veronica Maggio - Jag kan inte säga nej
                               -  Gammal sång
                               - 17 år
                               -  Ingenting kvar

Dessa goingar kommer att spelas högt och mycket på alla sommarens grillkvällar!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback