Så typiskt mig...


...DATUM: 2009-03-01 | TID: 22:15:53

Gud vad irreterande det är att man alltid är så mycket tröttare efter en helg än innan? Rätta mig om jag har fel men är inte helger till för att pigga upp en litegrann? Är man trött på söndagar så bevisar det i och försig att man antagligen haft en rolig helg! Gårdagen spenderades överallt och ingenstans kan man väl säga. Jag och Maja gick runt och gjorde vad vi kände för helt enkelt, några glas där och lite fika där! Trevligt trevligt.

Jag sa just till Maja att jag snart får börja betala en avgift så mycket som jag äter när jag är här, Helle älskling borde ocskå få lite fil-pengar! Stackars mina vänner, jag äter de ur husen...
Kvällen har spenderats i kära staden med fika och trevligt sällskap, riktigt mysigt att göra en liten mysig utflykt sådär på söndagskvällen. Även veckodagar såklart, hoppas på fler sådanna med Dig Helle! Nu ska jag givetvis som alla svensson kolla på beck dock inte utan en skål med glass..!

Måste bara berätta om en lite halvpinsam grej som jag lyckades med... Jag gav oturligt nog ut mitt nummer till en kille som jag inte hade något intresse för igår, han lovade att ringa idag. Fine tänkte jag, för då tar jag numret och smsar att jag inte är interesserad. Ett okänt nummer ringer och jag langar ett mess! "Tack för igår men det blir nog inga mer sådanna kvällar" typ... efter en stund får jag ett mess från ett annat nummer "hej kommer du ihåg mig?" Hjälp, vem har jag totaldissat nu? Var det något jobb eller liknande? Så typiskt mig... Inget mer utlämmnande av nummer säger jag bara!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Idisen

haha va? vad är nu detta?? :)

2009-03-03 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback