Oj vad skön sängen är när man inte ska sova!


...DATUM: 2009-03-30 | TID: 20:56:14
Burr det är verkligen kallt i mitt rum! Jag har gjort ett tappert försök att tända ljus men det verkar inte funka särskilt bra. Eller börjar jag bli sjuk igen? Hope not.
Gud vad skönt det är att bara ligga i sin säng och ta det lugnt, läsa tidningar eller lyssna på musik. Det händer allt för sällan! Efter träningen var orken på någon annat långt borta och ekonomiboken ligger fortfarande i väskan. Min studieteknik är verkligen inte på topp just nu!

Har förrästen börjat skriva en bok, det är väldigt roligt! Jag har ju alltid älskat att skriva och kan ju erkänna att jag ibland sitter hemma och skriver små noveller eller liknande, hur man nu egentligen kan tycka detta är så roligt? Det bor nog en liten nörd inom mig skulle jag tro! Så nu kan jag inte göra annat än att skriva på min bok, det är väldigt skönt och avslappnande. Vet inte om den ska publiceras men.. vi får väl se hur resultatet blir.

Ibland undrar jag varför jag inte valde estet? Jag älskar ju att måla, dansa och spela teater! Visst är det kanske bra att läsa ekonomi men jag brinner ju verkligen för dessa ämnen. Att bara sitta hemma och pyssla eller teckna gör jag alldeles för sällan. Jaja, nu äre som det är. Jag får väl helt enkelt sysselsätta mig med detta på fritiden.

Nu ska jag göra en kopp te och lägga mig i soffan! Undrar om det är någonting bra på tv? Eller blir det Sex and the city?
Troligtvis det sista.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback