Nu var det dags.


...DATUM: 2009-03-06 | TID: 18:19:37

Lite ny design fick det bli, nu när våren börjar visa framfötterna!

Dagen började med att jag vaknade klockan 8 och kunde inte somna om. Då blev det film och frukost! Jag älskar att ha myckrt tid på mig på morgonen, nu hade jag 3 och en halv timme... Efter skolan fikade jag med mamma och vi fick båda prata ut om våra tankar och problem, hemma blir det liksom bara att man stänger in sig i tankarna och blundar för varandra. Man vill bara vara för sig själv när man är nere, eller inte med familjen ialla fall, konstigt nog? Åt den godaste cheesecaken någonsin! Med jordgubbar, det var så sommrigt och gott.

Igår var det mystajm med tjejerna, torsdagar är nya onsdagar så att säga! Vi har bestämt oss för att göra vardagen lite roligare och därför träffas mera, mysa och snacka tjejsnack!

Ikväll blir det mys med Ida och kanske även Helle. Får ladda upp lite för imorgon då det är dags för en girls night out.

Ett par utav mina glasögon hade kommit idag så nu testar jag hur de känns, hittils känns de bra! Ännu bättre är det dock att det börjar bli ljust ute, HUR MYCKET HAR MAN INTE VÄNTAT? Jag har nog väntat sedan september...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback