Nu får det vara dags!


...DATUM: 2009-03-15 | TID: 22:07:17
Vilken underbar dag! Hemma hos syrran sken solen och röken från grillen osade genom huset. I bakrunden visades alla bilder från i somras på deras tv, det är sjukt vad jag längtar till sommaren! Att åka båt och vara vid havet! Givetvis längtar jag till Magaluf resan med tjejerna, grillkvällar och annat skoj som sommaren erbjuder men att åka båt måste vara det bästa som finns! Jag ska ha en riktigt go båt så fort jag bara kan... Man blev verkligen helt nostalgisk när man såg bilderna och solen sken uanför men det är väl farligt egentligen eftersom det fortfarande kan komma snö... då vet jag inte vad jag gör.



Nu sitter i alla fall slingorna i håret, det är lite nervöst måste jag säga... Jag har aldrig gjort detta på mig själv innan. Det är bara att hoppas på det bästa! Jag orkade helt enkelt inte ringa min frisör och beställa tid, även om jag vet hur arg hon kommer att bli på mig...

Nu är det dags för te och Beck!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback