Nobody like her.


...DATUM: 2009-03-15 | TID: 14:06:45
Alltid lika skönt att vakna utvilad och pigg. Jag hann inte mer än att äta upp frukosten innan det bar av till Alingsås eftersom min kära Brita har åkt in på sjukhus. Hon är världens skönaste tant och jag blir så himla glad av henne. Det finns nog ingen mer bestämd och skämtsam 91 åring. Det är viktigt att man ser bra ut och inte äter för mycket onyttigt om det skulle vara så att en hunk tittade förbi, enligt henne. Ligger man på sjukhus kan man ju inte flörta med flexlinjens utbud, då får man helt enkelt öppna ögonen åt annat håll. Hon är för härlig!

Nu är det dags att hälsa på min höggravida syster i Torslanda, äta lite middag och prata om bebisar. Efter detta ska jag även försöka slinga mitt hår, eller kanske ber jag Maja att göra det framför Beck?... vi får väl se. Slingas ska det! Jag borde väl egentligen inte göra det själv men nu är det lite smått panik faktiskt...


Här har vi oss, jag syrran och mamma. Tur att någon är glad Fia!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback