Lagligt blond!


...DATUM: 2009-03-11 | TID: 16:48:17

Åh vad härligt med sol! Det gören så lycklig! Det är som livet öppnar sig igen, minnen och de lyckliga delarna av ens liv framkommer, hopp helt enkelt!

Dagen annars har väl vart ganska så trisst, provet imorse gick inte så vidare verst och halsen är inte snällare. Just nu håller jag på att städa för fullt, det har vart en stressig vecka så det var verklgen nödvändigt. Ikväll ska jag mysa med Helle, även detta är äntligen! Lite filmmys och så bara, det kan man aldrig få för mycket av med Dig.

När man har en blogg så är det väldigt bra att annvända den till att framföra vissa åsikter. Just nu är jag väldigt trött på att bli dömd måste jag säga. Jag är en tjej med blondt hår, sminkar till mig lite varje dag för att det är kul att känna sig fin och fräsch, jag pluggar lite varje dag och satsar normal mycket på att få topp betyg i skolan, jobbar två dagar i veckan och tränar när jag har tid.

Hade jag börjat med att skriva att min hårfärg är brun tror jag att reaktionen vart annorlunda? Eller?

Varför jag tar upp detta är bara för att jag är så trött på att folk inte förväntar sig att jag kan saker? Eller att mitt mål med livet skulle vara att medverka i big brother? Jag skulle aldrig sätta min fot där!

Jag ska utbilda mig utomlands, som de flesta vet, och har en mycket härlig framtid att se fram emot. Det är faktiskt viktigt att man inte dömer folk på utseendet, det säger ingenting om iq.




Ett perfekt exempel...! Hon kämpar mot alla fördommar och blir advokat!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback