Be Happy


...DATUM: 2009-03-14 | TID: 18:32:58
Jag tycker faktiskt att uttrycket som många använder dagen efter "jag mår som jag förtjänar" kan ha lite fel betydelse. Man har ju bara haft en kul kväll, inte gjort någonting ont! Förhoppningsvis inte i alla fall...
Med den lilla introduktionen kanske ni förstår att jag enligt den meningen var ute och syndade igår. Nejdå, det var en jätte trevlig kväll!
Idag ska jag mysa med Maja och Mickan till melodifestivalen det ska bli jätte skönt! Mina älsklingar är i Sthlm och härjar, hoppas ni har super duper skoj mina partypinglor.
Igår när min kära mamms fick ett litet utbrott på mig för en liten sak jag ställt till med, inget allvarligt, insåg jag en sak. Jag kan inte bli arg och jag tycker det är onödigt med folk som blir det. Det hade faktiskt inte spelat någon som helst roll om hon hade sagt till mig med en arg röst eller med normal ton. Det är faktiskt rätt så sjukt att jag inte blir det, arg alltså, men väldigt skönt. Oftast är det jag som får försöka lätta stämmningen när mina vänner eller så blir arga över någonting. Jag tycker helt enkelt att det är onödigt och dumt att bli arg...

Nu är det dags för lite kladdkaka som mina kära småsyskon bakat! Hoppas att jag slipper äggskal och andra överaskningar...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback