Zzz


...DATUM: 2009-06-01 | TID: 21:19:03

Gud vad trött jag är fortfarande... Naturunskap gör mig inte mycket piggare heller. Jag var så trött i morse att jag blev illamående och gick och la mig igen, jag kommer knappt ihåg att jag var uppe men det var jag och duschade gjorde jag med! När jag sedan vaknade några timmar senare mådde jag bättre och kunde vakna till lite. Ingen skola därför. Barnvakt till Morris var jag dock och det var lika mysigt som vanligt. Han var lite sjuk så vi kunde bara ligga och gosa hela dagen med massa mysiga barnfilmer och te/välling, så himla mysigt.

Hade jag inte haft en ny rosa sport bh som väntade så hade jag nog aldrig tränat, men nu hade jag ju det så det var bara att åka iväg! Tur var väl det för vi hade nya steg idag som var superkul, massa dans och skoj! Då blir man glad.

Nu ska jag skriva en havsrapport och kolla på sex and the city, hoppade av musikalen med, det blir för stressigt med skolan... men jag letar nya projekt hela tiden så det kommer säkert något skoj när tiden är inne! Kanske går på en casting för huvudroll i novellfilm imorgon om jag orkar, vi får se...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback