Yeah, more like barbie!


...DATUM: 2009-06-18 | TID: 00:24:49
Vilket lyft det är att bara få slingat håret, fixat naglarna och peelat sig lite. Känner mig väldigt mycket bättre nu, eller som tasha kallar mig "more like Barbie" vet inte riktigt hur jag ska ta detta men..? Ska nog inte fundera så myket över det. Jag är väldigt glad att de är här i alla fall vi har så roligt och man märker att hela familjen är glada över att de bor hos oss, engelskan går inte att undkomma så jag har redan vant mig.

Ska bli skönt att åka upp till lysekil imorgon och åka båt, springa, sola ?, och givetvis fira en galet rolig midsommar! Beställde en Odd Molly skjorta idag som kommer imorgon, kanske har den på midsommar? Maybe Baybe...

Nu måste jag sova, take care and sleep tight så hörs vi imorgon godingar!!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback