Varje dag - ett liv


...DATUM: 2009-06-23 | TID: 21:46:23
Idag tog jag tag i mitt liv. Förrutom att jobba och träna så tog jag fram min lilla bok där jag skriver allt som är värt att komma ihåg i mitt liv. I den skrev jag en lista på mina mål och mina drömmar i livet, med bläck. Nu står det där och jag kan läsa det när som än jag känner att jag behöver! Listan får ni givetvis inte se men den blev lång ;) Jag rekommenderar verkligen att man skriver ner det någonstans, bara för att förverkliga det för sigsjälv men också för att det kan vara skönt att skriva och kul att läsa när det blivit verklihet... förhoppningsvis...


So Long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är himla bra att göra så. Jag har med gjort så och det är mycket för mig som blivit som jag ville då. Man känner sig på något sätt mer pushad, att man verkligen ska kämpa.

2009-06-25 @ 22:43:38
Postat av: Andrea B

Oj kom inget namn med men det var jag som skicka det förra =)

2009-06-25 @ 22:44:24
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback