Vakna!


...DATUM: 2009-06-12 | TID: 14:57:30

Jag  får sluta upp med alla dessa mardömmar!
Idag vaknade jag helt svettig och tom efter att ha drömt min värsta mardröm någonsin... Inte för att den var så hemsk men så verklig. Jag blev hur som helst kidnappad av ett gäng terrorister som satte mig i ett hus med andra offer, de sa inte vad de skulle göra utan gick bara omkring och hotades med pistoler. Jag försökte fly flera gånger men det är ju lite svårt att röra sig i drömmar som ni vet så därför hann de ikapp mig varje gång och släpade tillbaka mig. Jag vet att jag gick in på toaletten och tittade mig i spegeln "är detta en dröm?" tänkte jag. "Nej, det kan det inte vara, då hade jag inte vart här så länge och allt hade inte vart så detaljerat" Då gick jag ut och tog risken med att ringa mina föräldrar från mobilen, jag kom fram och berättade. De brydde sig inte? Efter det vaknade jag och låg och tänkte en stund - vad sjuttan betydde den drömmen? Kanske var det för att jag hade kollat på Big Brother samma kväll? ...


Igår när jag la mig i soffan och zappade runt lite så stannade jag faktiskt på halv 8 hos mig istället för någon annan reality show som jag säkert skulle stannat på annars, det kändes bra faktiskt. Jag har blivit riktigt laddad på att flytta hemifrån så jag har öppnat ett sparkonto där jag ska spara lite pengar tänkte jag, vi får väl se hur det går!

Nu ska jag ner och jobba sen kommer syster och Scott på besök och ska sova över, hur mysigt som helst!

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback