Vad an detta nu då?


...DATUM: 2009-06-09 | TID: 15:13:44

Usch, jag vet inte riktigt vad som är med mig just nu... Jag har bara vart så himla deppig de senaste dagarna? Haft världens sämsta självförtroende, inte kunnat tänka frammåt riktigt utan att få ångest för någonting, jag som alltid brukat tycka att framtiden är så ljus... Allt känns bara tyngre än vanligt och jag känner aldrig för att göra någonting, jag saknar den där känslan man kan få ibland när man bara helt plötsligt känner för starkt för att göra någonting och blir glad när man gör det, men nej. Är det vädret? Jag vet inte men nu ska jag nog sova lite, det är skönt för då behöver man inte tänka på någonting...

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback