Happy Face


...DATUM: 2009-06-02 | TID: 16:24:06
Vilken lycka! Jag har fått sommarjobb på Anna H i alingsås, eller numera called My Fashion, Yei! Vilka möljigheter som öppnar sig när man har pengar, det är inte klokt! Man kan resa runt, spara tills man går ut skolan eller åka runt i sverige på olika castings som man inte hade haft råd med annars...

En annan lite rolig nyhet är att jag kanske ska flytta in till stan, Linnéstaden. Där öppnar sig också en hel del möjligheter.... Att bara gå ner och fika eller köpa någonting att ha på sig en fredagkväll när garderoben plötsligt inte passar längre. Nej, men att bo inne bland folk och liv är någonting för mig, jag gillar att ha det livat omkring mig! 

Imorgon är det ju dessutom studentdags så då blir det liv i stugan vill jag lova, inte här då förståss... Jag ska hem till Majsan och Martin sen blire förfest och utgång, kul med prov på torsdag.

Gud vad mycket roligt som händer i mitt lilla liv just nu, härligt härligt.


Jepp, här skulle jag kunna bo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback