Ge mig gottis!


...DATUM: 2009-06-11 | TID: 21:21:16
Varför har vi aldrig något gott hemma när man vill ha det? Jag blir galen, det slutade med att jag sitter och äter frusna hallon och dricker massor av te.... Suck...

Nu har jobbandet i alla fall dratt igång och jag jobbar för fullt! Det känns väldigt skönt att göra den lilla rushen nu så kan man slappna av senare. När jag jobbat fram tills onsdag blir det att slinga håret och sedan åka upp till lysekil med min kära morbror från Phoenix bland annat. Han är verkligen någon att se upp till min morbror, helt outständing!

Gårdagen bjöd på massa skoj, hemma hos Becka satt vi och åt ost och kex med våra boxar och pratade som bara tjejer kan. Det är inte ofta vi sitter ned och pratar allihopa så det var verkligen mysigt! Sen blev det utgång så dfet stod härliga till, efter detta delade vi svarttaxi och sen stapplade jag hem. Tänk vad man vågar när man är påverkad? Jag hade aldrig vågat gå hem själv mitt i natten om förhållandet såg annorlunda ut, yeye, det har ju gått bra hittils.

Nu måste jag skriva havsrapport och göra smoothie, det är ju bra när man är sugen på något!


Japp, morbror i SWE hooden :)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback