Ja, nu äre sommar!


...DATUM: 2009-06-22 | TID: 16:06:08
Jag vill aldrig sluta prata engelska nu, det är ju hur kul som helst att prata tills man känner att man inte längre tänker på det. Just nu är jag ensam hemma och har efter många timmars sol lagt mig i soffan framför Tyra show följt av Top Modell, svårt att vara missnöjd. Har haft lite fotvård nu med, de ser inte kloka ut efter några dagar vid havet men nu är de back on track.

Idag ska jag träffa min vän Frida vilket var ett himla tag sedan så det ska bli kul! Imorgon ska jag jobba så det blir inte sent, jobbar några dagar denna veckan sen vet jag inte riktigt hur sommaren ser ut, jag har verkligen inget planerat!
Vilket inte är så konstigt eftersom jag inte vet hur mycket jag ska jobba men det blir väl några dagar till. Det kan faktiskt vara skönt att inte veta allt i förväg utan att bara vara lite spontan, jag hoppas att jag och tjejerna ska få massa små roliga utflykter innan sommaren är slut, förrutom Båstad veckan alltså. Det är så underbart att bara vakna varje dag utvilad och pigg på nya äventyr!

Nu ska jag göra en smoothie och sätta mig i skuggan med en tidning. So Long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback