Lycka, trötthet och god mat.


...DATUM: 2009-06-04 | TID: 19:57:25
Studenten är verkligen en väldigt väldigt speciell dag för de som springer ut - men också för de som tittar på. Jag fick rysningar genom hela kroppen när jag såg alla lyckliga studenter dansa på scenen till musik. Jag som tycker att det är så mysigt att träffa släkten fick bekanta mig med flera olika släkter till mina vänner, vilket var väldigt trevligt. Resten av kvällen är lite luddig måste jag erkänna men jag hade väldigt roligt, det vet jag säkert. Fötterna har nog aldrig haft såhär ont så dansade det gjorde jag definitivt.

Jag vet inte riktigt varför jag ens satte klockan imorse och speciellt inte på klockan 7 när jag var hemma halv 5... Jag kommer inte ens ihåg att den ringde men det gjorde den och jag stängde nog av den snabbt!

Det känns som att jag har vart hemma lite för mycket denna veckan eftersom jag trots allt var i Paris förra veckan, men det känns liksom som att jag har fått sommarlov redan. Dumt nog. Nu ska jag faktiskt börja ta tag i det sista på allvar!

Idag lagade jag middag till min familj, det blev överraskande bra måste jag säga! Kyckligspett, parmaskinka, ruccula, valnötter, mozarella m.m... mumms.... Nu ska jag dricka en kopp av mammas nyinköpta te för 150 kronor med smak av Champange och Jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback