No rush...


...DATUM: 2009-06-12 | TID: 22:32:22

Jag vet att det är onödigt att sitta och kolla på lägenhet i nuläget men jag är så himla laddad på att flytta hemifrån... Det brukar alltid kännas lite konstigt när man tänker på att inte bo hemma, men jag tycker nog inte det just nu utan känner mig redo.

Idag syndade jag lite mot mitt löfte... Jag skulle ju lägga undan pengar och inte ta hem plagg från jobbet (dumt löfte med tanke på att alla plagg är hur snygga som helst...) men idag tog jag hem en supersöt Odd molly kjol som passar till mitt linne men också till annat. Supersnygg!!
fullsize

Nu ska jag gå och äta lite av våra nya goda musli... So Long


Kommentarer
Postat av: Andrea Berntsson

Du blev allt lite sugen på att flytta när ämnet kom upp igår va? ;). Supersöt kjol btw. Vart är det du jobbar? Ha de fint! Kram

2009-06-13 @ 13:52:48
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback