Variation "dagen efter"


...DATUM: 2009-06-07 | TID: 21:12:36
Jag ska aldrig mera påstå att det är överskattat med promenader för det är faktiskt det sista det är, speciellt på söndagar. Gårkvällen bjöd på lite mer festligheter än vad jag väntat från början så det var väldigt lyckat! Allt från att kolla på matchen med massa galna grabbar, till vallgatan och träffa efterlängtade killkompisar, limousine runt göteborg med skumpa och sist men inte minst utgång för min del med Hellis syster och hennes kompisar - lite ovanlig kväll måste jag säga men oj vad roligt vi hade.

Jag har kommit på att mina "bakisdagar" är väldigt olika, eller jag varierar mellan två typer. Antingen är jag helt slut hela dagen och ligger i sängen eller soffan framför sex and the city. Äter massa onyttigt, stökar ner och har ingen förmåga att varken träna, plugga eller träffa männsikor.

Eller
; så går jag upp tidigt och äter massa god frukost, duschar och fixar mig. Går ut och motionerar eller tränar på pass, städar rummet kliniskt rent, ringer runt till alla vänner och är supersocial om att prata om gårdagen eller bara allmänt prat om livet. Jag pluggar, pluggar och pluggar, bloggar och skickar viktiga mail som jag annars alltid glömmer.

Vilken är bäst? Jag måste ändå säga att jag oftast håller mig till nummer två härligt nog, men ibland kommer dessa jobbiga dagar då man bara inte orkar. Idag hade jag en härlig dag och fick massor gjort, jag får liksom lite dåligt samvete annars... Ibland skulle det vara skönt att bara slappna av litegrann och inte stessa upp mig om att få så mycket gjort den dagen då man kanske minst orkar, men men sånn är jag!

Nu ska jag testa det andra svindyra te som mamma inhandlat med smak av röda bär, det är grönt och lugnande inför kvällen tydligen. Säkert bra, hoppas på det i alla fall... Må Gott


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback