Let it go girl


...DATUM: 2009-06-18 | TID: 18:24:16

Jag har märkt att anledningen till att jag har vart nere är för att jag verkligen inte kan slappna av. Det märkte jag när jag kom ut til landet då det ultimata är att just slappna av. Jag har alldeles för mycket att tänka på och oroa mig för inbillar jag mig och kan verkligen inte bara njuta av nuet. Väldigt jobbigt men jag försöker printa in ett lugn i mig så får vi väl se.

Det är så härligt när Claes är hemma för alla drömmar om att åka till USA blir så nära och verkliga, idag satt vi och ansökte till mitt College jag vill läsa efter gymnaiet, det är så mycket papper som ska ordnas och saker som ska ansökas så man behöver vara ute i god tid! Givetvis ska jag läsa film- och teaterprogrammet som tydligen ska vara väldigt väldigt bra. Vi får väl se vart jag vill gå, ska ansöka i sthlm och så med, man får väl se vart man kommer in. Jag kanske inte ens vill läsa på en gång, sånt kan man inte riktigt planera tror jag men det är alltid skönt med alternativ!

Nu ska jag ut och springa i solen, men först äta grillad fetaost med chilli, dragon och honung... Mumma.!

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback