Harajuku


...DATUM: 2009-06-16 | TID: 18:04:56
Inte bra alls att börja bli ett tradera-freak... men det är ju kanonbra att göra sig av med sina gamla kläder och få pengar för det? Mycket av det jag säljer har jag inte ens haft på mig en enda gång, vilket är så typiskt tjejer att man kan dö. Anyways så har jag jobbbat lite idag men skyndade mig hem snabbt för att få träffa min morbror som kommit hem! Inte nog med det så hade han med sig sambon Natasha och en supercool väska till mig :) Dessutom skiner solen ute om ni inte har noticed, oh så härligt man mår då.

Fick dessutom en tidning av mamma där det står tips om hur man slipper svullen mage, får lena fötter och fräsch sommarhy så nu sätter det fart på mitt lilla spa här hemma. Midsommar kommer jag att spendera i lysekil med familj trots allt, jag har övervägt länge men med tanke på att uncle från Phoenix är hemma och att släkten inte träffas allihopa allt för ofta känns det kul. Dessutom vill man ofta inte missa en kväll med min släkt + alcohol, herregud vilka minnen, ni minns väl julen? You just gotta LOVE them.



Denna coola väskan fick jag, Gwen Stefanis märke: Harajuku
Ikväll blir det middag med morbror och tasha sedan träning med Freya, So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback