Tänk om man hade en hatt.


...DATUM: 2009-06-02 | TID: 22:30:14
Jag kan faktiskt inte riktigt beskriva i ord hur jag känner just nu för jag kan inte riktigt sätta fingret på det själv men avundsjuk, det är jag. Värre blir det imorgon när alla vita hattar kommer skingras omkring mig. Visst är det bara ett år kvar men jag känner mig så redo och full av ideér att sätta igång med nu, istället för att gå i skolan! Jag har flera drömmar som ligger och väntar, kanske kommer jag aldrig att uppfylla någon men det känns skönt att ha lite backup...

Stockholm: Fixa lägenhet och plugga teater eller jobba med något ett tag för att sedan plugga. Vår kära huvudstad är ju nära men ändå bort så att säga. Bort vill jag ju men det är kanske ändå skönt att bo kvar i Sverige?
USA Phoenix: Plugga på ASU University Of Arizona - Teater såklart! Mm, drömmen om USA har alltid funnits lite eftersom min morbror flyttade dit för 15 år sedan och man får endel inside information om hur roligt de har i universitetsstäder som ASU...
Paris: Ja, kanske åker jag dit lite och lär mig massa franska och jobbar innan jag pluggar? Mitt besök sist gav endel tankar måste jag säga, för att inte tala om hur mycket jag utvecklades språkmessigt under 3 dagar...

WHO KNOWS? Ingen och det kommer dröja innan vi får reda på det, vad jag vet säkert är att jag alltid kommer att följa mitt hjärta vilken väg det än leder, därför vet jag inte om dessa drömmar är någonting som kommer att bli av eller om de bara är sköna att ha just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback