Sommaren är oslagbar.


...DATUM: 2009-06-29 | TID: 20:16:01
Värme är väl det mest aktuella ordet i mitt lilla liv just nu, både utomhus och inombords. Tekoppen med givetvis, jag vet att det är lite creepy att dricka te i 30 graders värme men det är min passion..
Sommaren rullar i alla fall på och just nu känns det inte som att livet kan bli så mycket bättre, det gäller verkligen att förstå det för jag är alltid lika frustrerad när jag sitter och fryser i regnet eller i snö över att jag inte njutit riktigt så mycket som jag borde.

Någonting som kan vara lite jobbigt med sommaren dock är att man har sån press att hitta på saker. Eftersom man vill ta vara på varje sekund. Inte för att det är tråkiga saker men jag kan få dåligt samvete om jag inte ligger ute och solar så fort jag inte har något annat för mig men det är faktiskt väldigt viktigt att lyssna på sig själv och lägga sig lite vid tvn även om alla andra är ute i vackra vädret. Man behöver inte göra någonting hela tiden. Fast det är ju underbart att ligga i solen och pressa eller fika med vännerna på stan, åka båt, shoppa, springa eller mysiga grillkvällar med härligt folk. Sommaren är bäst, så äre bara :)

Nu ska jag till helle och sen blir det sammanstrålning hos maxen. So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback