Relax - take it easy


...DATUM: 2009-06-06 | TID: 17:11:08
Jag förstår verkligen inte vitsen med att vi stackare som inte tog studenten ska gå en vecka extra i skolan när de andra sprungit ut? Det känns verkligen som att sommarlovet är här - vilket faktiskt blir det sista.... Konstigt men spännande.

Jag blir så stressad varje gång jag ser en äldre människa och nu vet jag varför, jag vill hinna med på tok för mycket saker innan det är min tur att brya lårbenet. Kanske vill jag för mycket med mitt lilla liv, jag menar varför ska det gå ut på att hinna med så mycket som möjligt? Varför kan man inte bara hitta en plats eller ett sätt att leva på och göra det så gott som det går och vara lycklig med det, istället för att stressa runt? Det blir väl så tillslut antar jag men jag kan störa mig lite på att jag är så rastlös hela tiden, jag vill verkligen hinna med på tok för mycket kan jag känna ibland, fast vissa dagar känns det som att det kanske inte är så tokigt att hitta en stabilitet i livet och leva så ett tag, eller? Det kanske inte är så tokigt att gå i skolan ett år till med tanke på hur virrig jag är.

Ikväll blir det sportbar och härliga vänner! Trevlig nationaldag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback