Nöjd och gla


...DATUM: 2009-06-14 | TID: 23:03:17

Är mycket nöjd med min dag! Jag har fyndat ordentligt och dessutom lagt upp massor av plagg på tradera, oanvänt till gamla favoriter. Min nya plan var ju att spara pengar men eftersom det inte går så bra så kan man ju se till att inte gå minus i alla fall? Vi åkte ut till torslanda för att hälsa på syster, Kim och Scott men stannade vid en affär som sålde Odd Molly och flera andra märkeskläder på realisation så att säga, nice. Hittade inget Odd dock men lite annat smått och gott basic saker.

Ikväll har jag bara haft en skön kväll med cia, gått promenad, köpt lite godis, kollat sex and the city och pratat... Det sitter väl aldrig fel. Nu tänkte jag ta över tvn när päronen ska dra sig tillbaka, koka te och kolla på en film. Så skönt att vara ensam uppe tycker jag!


So Long


Kommentarer
Postat av: Andrea Berntsson

Tradera är alltid bra =)

Jo, du har inte lust att hjälpa mig med en grej på min blogg va?

2009-06-15 @ 12:25:19
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback