Jag har fått sommarlov, för det är väl sommar?


...DATUM: 2009-06-10 | TID: 13:55:01
Nu ska jag snart iväg och jobba min första gång på Anna H, det ska bli superkul! Jag älskar att jobba med kläder och människor! Tänk att man har fått sommarlov nu? Det är helt sjukt?! Varför är jag inte glad och lycklig som alla andra avslutningar? Vädret antar jag... Detta är ändå min sista skolavslutning och mitt sista sommarlov, om jag inte går i mormor och mammas spår och blir lärare - men det skulle jag inte tro... No offence men det är nog inget för mig.

Det är faktiskt inte ofta som jag har en så oplanerad sommar framför mig men det blir väl bättre när jag fått reda på hur mycket jag jobbar.. Det skulle verkligen vara roligt att gå någon teaterkurs eller så. Var inne och kollade på ASU university of arizona och de verkade ha en grym teater/film linje.. Skulle verkligen vara något att gå där!

Ikväll blir det avslutning hos Beckis och utgång, men först - Anna H.


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback