Have a little patience


...DATUM: 2009-06-15 | TID: 14:16:44
Jag är väldigt dålig på att ha tålamod, när det gäller vad som helst. Det är inte alltid en så värst bra egenskap måste jag säga och det gör ofta att man mår dåligt eftersom du kanske tar ut saker i förväg som aldrig händer, vilket inte är roligt. Besvikelse måste vara en av de jobbigaste känslorna som finns, besvikelse på sig själv eller andra.

Jag vet inte om det är detta som har fått mig att komma i en liten svacka just nu, men någonting har påverkat mig psykiskt. Jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka den sprudlande känslan av lycka i magen eller den härliga känslan av att se fram emot någonting. Jag har inte känt så de senaste dagarna, det enda som har fått mig att blir glad är tanken av att spela teater någonstans eller flytta. Är det bra tecken? Att man vill agera någon annan eller flytta härifrån? Tror inte det. Mamma har i alla fall kommit med förslag att ajg ska skriva en sak som jag är nöjd med varje dag i ett litet block, får väl göra det helt enkelt och hoppas på det bästa.
Öva dig på att vara lycklig istället för öva dig på att vara olycklig
Jag som alltid är så glad och nöjd, men alla har väl svackor ibland antar jag. Hoppas och tror dock att spralliga Louise snart är tillbaka!

Nu ska jag ta en liten tupplur  i min solstol.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback