Hälsan är på topp


...DATUM: 2009-06-18 | TID: 21:51:53

Det är verkligen som att vara på ett hälsohem när man är här, man bara motionerar, äter god mat, får friskt luft, läser lite eller bara tänker på sitt lilla liv. Jag behövde verkligen vila upp mig lite. Just nu sitter jag och lyssnar på Beyonce med tasha, eller rättaresagt så dansar vi...!

Imorgon kommer alla gästerna och det ska bli väldigt intressant hur alla ska få plats men kul ska det bli, jag gillar trångt! Längtar extra mycket efter Scott min lilla goa bebis som aldrig gråter. Låter väl inte helt fel? Regnar det imrgon kanske vi åker hem och firar så då skulle jag faktiskt kunna åka till my girls later on, det skulle vara väldigt skoj men jag tror att det ska mycket till för att vi ska åka hem. Det ska bli skoj här med dock. Nu ska vi äta lite middag... So Long

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback