För mycket slö-tid? Onej...


...DATUM: 2009-06-09 | TID: 18:50:48
Jag kan väl inte säga att jag har så jättemycket tid över just nu, så sjut stressad!

Eller alltså... Okej då, jag har en väldans massa tid över till att pilla med mina naglar och bara gosa i soffan! Det är väl inget fel med det? Jag har nog aldrig vart så utvilad inför ett sommarlov förut... Sitter och kollar på teaterkurser under sommaren, är sugen på att gå någon intensivkurs synd bara att allt är i sthlm...


Inte så pjåkigt va?

Ett tips om man vill ha smala linjer eller kanske små prickar är att använda tandpetare och doppa i lacket för att sedan måla försiktigt på nageln...

Kommentarer
Postat av: anne

haha sånt där har jag med försökt mig på.. men aldrig lyckats ^^ jättefint var det iaf :)

2009-06-09 @ 21:13:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :) Det gäller att ha lite tålamod ;)

2009-06-09 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback