Dilemma


...DATUM: 2009-06-13 | TID: 16:24:24
Tog hem en väldigt fin Odd Molly tavla från jobbet idag och dekorerade rummet lite, snyggt till vit vägg...

Kan det inte bara börja åska nu?! Det har ju hängt i luften så länge och mitt huvud sprängs! Det är bara att ta tabeltt efter tablett. Idag ska jag äta middag med pappa & familj, myspys, man träffas alldeles för sällan nu för tiden. Dagarna bara går och man är helt inne i rutinerna! (Jag som ändå hatar rutiener mer än något annat) Igår fick jag gosat lite med Scott i alla fall, det kan man aldrig göra för mycket... Han är bara för go den lilla gosen!

Jag måste säga att jag har en väldig ångest för midsommar... Ska jag vara med mina kära vänner eller min stora släkt i lysekil? Hade det inte vart för att min kära morbror kommer hem från USA så hade det nog inte vart så svårt att välja... Båda innebär ju roliga saker men väldigt olika liksom, vi får väl se. Jag menar det är ju alltid skoj att träffa all släkt och prata med dem lite, festa till det och åka massa båt, äta god mat och njuta av att vara på den vackraste och tryggaste platsen jag vet. Däremot är det givetvis väääldigt roligt att fira med mina tjejer... Det blir nog så.

Nu är jag ledig tills onsdag i alla fall så det är superskönt! Jag kan fortfarande inte slappna av och bara njut av lov utan tror hela tiden att jag måste plugga, jobba eller träna men det måste jag inte, jihooo.


Förra midsommar i Lysekil med my lovelies

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag ska ju med till Lysekil. Då kan du med det tycker jag ^^. Jag har ju ingen lust att svansa efter Niklas hela kvällen hehe ;)

2009-06-13 @ 19:05:30
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/
Postat av: M

lysekil låter som en bra ide tycker jag ;)

2009-06-14 @ 14:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback