Kalas och barn ger olika känslor...


...DATUM: 2009-07-06 | TID: 16:02:55
Hemma i lilla lerum och firar lillebror som fyller år! Släkten är samlad och minglar på för fullt på altanen, gud vad lycklig man blir när man ser hur glad barnen blir när de får paket och tårta, inte för att jag inte blir överlycklig över tårta och paket men... Däremot kände jag mig gammal när han kom fram med sitt gameboy och ville ha hjälp, spelnördig som jag är började jag lista ut hur man skulle göra snabbt, men visste inte vart knapparna satt som man skulle använda. Då tog lille Robin fram en pek-pinne som man skulle dra med på skärmen, som en mobil ni vet? Ni skulle sett hans min då... Herregud alltså.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback