Inte det minsta förvånad, den dagen den sorgen!


...DATUM: 2009-07-30 | TID: 00:19:32
Det är helt ofattbart hur fort sommaren går alltså, jag är lika förvånad varje gång. Jaja, varför ha ångest? Det hjälper faktiskt ingenting med ångest det är lika bra att se fördelar. Vilket jag sitter och gör nu, jag genomlider mitt vanliga lilla traoma och måste göra hösten till något roligt. Jag sitter och söker roller, kollar runt på olika taterkurser och dansklasser som verkar lovande att anmäla sig till. Måste även göra ett program för mina lektioner med danstjejerna som sätter igång snart, ni ser, jag har massor att se fram emot... haha.

Nej men varför lådsas som att mitt liv kommer bli annat än sena myskvällar med popcorn & te framför sex and the city, lite träningspass på lilla gymmet i lerum, tv-spels matarhon i pyamas? Jo, nu lät jag som en riktig latmask, det ska allt finnas tid för lite dans och teater också! Can't wait.

Imorgon jobbar jag sista dagen innan en dags ledighet, det känns så skönt. Inte för att jag jobbar så länge men det tar på krafterna att vara ybersocial i några timmar, jag måste verkligen se ut som världens mest deprimerade människa när jag går hem, mungiperna krampar och ögonen på halvljus... Tur att man måste klä sig hyfsat för att jobba där annars hade man väl skrämt folk. Nog om det.

Om man skulle sammanfatta min sommar så kanske det inte finns så mycket storslaget att berätta om, men det är inte alltid det som behövs. Vissa kvällar kan vara oslagbara utan massa ståhej eller planering. Som igår. Jag och min Cia träffades och köpte varsinn godispåse sen satte vi oss på ett av Lerums vackraste ställen (aludden) och myste. Sen bar det av till mig och skruvades på sex and the city på hög volym, innan suget efter digestive kom och vi helt enkelt blev tvungna att Gå till Ica kvantum (en jädra bit) för att köpa oss våra digestive, men o vad gott det var! Hem och göra te, äta våra digestive och tjejsnacka kvällen lång. Den kvällen glömmer jag sent.

Nu ska jag kolla paradise hotell med pappa & Jenny.


Snart har jag och Ida även vår 18 års fest... Längtar...


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback