Tarzan och saft


...DATUM: 2009-07-02 | TID: 00:28:13
Hej Hopp!

Imorgon blir det jobb igen, men bara några timmar sen är det dags för ledighet igen. Gud vad livet är härligt just nu, har dock vart lite för mycket i solen det senaste eftersom jag kände mig helkonstig idag och var hemma istället för en utgång med tjejerna... Jag bäddade ner mig med cicci i soffan och drack saft, åt popcorn och kollade på Tarzan istället. Inte helt fel vill jag lova!

Det är skönt att ha ett hus man kan vara i när man vill vara dotter och ha sällskap(pappsen), och att det finns ett hus som är helt tomt där man måste handla, städa och tvätta själv (mammsen) men det kan vara lite kul det med när man vill bort från päronen. Mamma har ju flyttat till lysekil under sommaren, jag får väl åka upp och hälsa på nästa vecka. Just nu är jag i huset utan sysslor och glassar mest vid poolen eller jobbar. Alltid skönt att ha något att komma hem till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback