Shake it off!


...DATUM: 2009-07-09 | TID: 20:57:04
Åh nu är jag ledig i några dagar! Jobbade själv i butiken idag för första gången - vilket för de som inte vet betyder att man köper sig en chai och dansar loss till Mamma mia movie soundtracks. Inte helt fel dag alltså...

Ikväll blir det bara lugnt eftersom morgondagen bjuder på underhållning redan före lunch, förhoppningsvis med någon go vän. En dag på stan är aldrig fel kvällen får vi väl se vad som dyker upp men något skoj blir det säkert.

Måste bara berätta en liten cool sak som jag tänkt på hela dagen, min ring. Jag har en guld ring som jag hittade hos mamma för ett tag sedan, stor med en pärla i. Det visade sig faktiskt att den tillhörde min gammelmorfars mamma Sigrid som på sin tid var en mycket högt uppsatt politiker och som även har lämnat efter en mink päls jag nu äger. Vad coolt det är att man äger något så gammalt som säkert bär en hel livshistoria med sig från hennes dagar, nu är det min tur och om 100 år, eller mindre. är det någon annans tur...

Nu ska jag spela tv-spel med lillebror innan han kramar ihjäl mig av fjäskande.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback