On stage


...DATUM: 2009-07-10 | TID: 23:10:56
Kul dag idag, var på en showen jag berättade om i morse vilket var skoj! Mötte Jennifer, köpte lite fika och bänkade oss framför den lilla underhållningen. Det var många jag kände igen från castings och inspelningar så man märkte vilken typ av folk som kom men också hur sjukt liten världen är... Jag blev i alla fall sjukt inspirerad och gick hem och sökte en roll i en novellfilm - några minuter senare fick jag positivt svar och ska provspela v.30!

Nu ska jag äta nattmat och kolla på vänner. Imorgon äter jag lunch med Helle och kanske hittar på något kul på kvällen, vem vet.


Jennifer är inte heller den som säger nej till att stå på scen, här är vi med Lerums Gymnasium cabaret 09 (längst fram)

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback