Myspys


...DATUM: 2009-07-30 | TID: 12:20:05

Åh vad jag älskar att gå upp och klä på mig min stora morgonrock, göra en god frukost och ligga framför någon mysig film på canal + hela morgonen. Tänkte gå ut och springa om en stund för att piggna till lite, så skönt att jag äntligen har lärt mig att vara ute och springa, förut hatade jag det och orkade aldrig eftersom jag intalade mig att det är dumt och att jag är för odiciplinerad för det, men nej. Jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt.

Ikväll blir det planering för 18 årsfest. Ska skriva klart listan och bestämma temat. Har ju även givetvis börjat göra inbjudningskorten eftersom jag aldrig kan vänta... Det är roligt i alla fall med photoshop och planering. Vill ju inte ha någon super sweet 16 grej alltså, inget överdrivet men ändå lite planerat och kul.

Måste sätta igång med övningskörandet ordentligt eftersom intensivkursen är bokad, tänk om jag har körkort i oktober? Fy fanken vad skönt det skulle vara, vad fri man skulle känna sig!

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback