Livsnjutare


...DATUM: 2009-07-04 | TID: 23:38:21
Nu sitter jag på altanen med lyktor och nattmat, pratar och har trevligt med familj och vännner! Så skönt, man känner sig lite extra ledig när man åker iväg än att vara ledig hemma, dags att jobba på tisdag igen.
Hoppas att vädret håller i sig eller i alla fall kommer tillbaka mer under sommaren, just nu är brännan finnemang!

Imorgon ska jag hem och gå på kalas till lilla lillebror, det ska bli skoj att träffa släkt och äta gott. Alltid mysigt med födelsedagar. Tyvärr har jag inte köpt något ännu till lille goingen men jag får väl gottgöra med att spela buzz och bada pool med honom imorgon så är jag nog förlåten, helt okej för att bli förlåten måste jag säga... I hans ögon är jag bra på att spela buzz berättade han på hans utveckligssamtal, undrar vad de tror att jag är för en tv-spels nörd... vilket jag kanske är iof... Anyways nu ska jag vara social!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback