Dyrt att jobba


...DATUM: 2009-07-02 | TID: 12:30:55
Tänk att mitt jobb har blivit så dyrt att gå till. Det ska väl vara motsatsen? Jobbar man bland så fina kläder och får rabatt så är det inte lätt att ignoerea eftersom man tittar på plaggen i sju timmar om dagen... Jag har bestämt mig för att lugna ner mig lite nu i alla fall för pengarna behövs till annat. För övrigt känns det faktiskt ganska okej att jobba idag, jag har fått nog av solandet, eller rättaresagt så borde jag inte pressa mer eftersom jag har bränt mig precis överallt...

Imorgon blir det nog lysekil om inte andra planer dyker upp, det är skrämmade hur fort sommaren går. Jag har inte gjort hälften av det som jag vill få gjort innan slutet så nu borde det börja planeras känner jag. Det är liksom små utflykter hit och dit som jag vill få gjort, inget långt borta eller långvarigt vara en helg här och där med vännerna.

Nu måste jag springa till jobbet, So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback