Burned


...DATUM: 2009-07-03 | TID: 18:34:42
Då var man ytterligare lite bränd efter en dag med sol! Var framme vid 11 så att jag skulle ha hela dagen på mig att gotta mig, la en handuk över huvudet och somnade så jag blev lite väl röd kanske men det lägger väl sig!

Idag när min syster kom med sin sambo och son så tänkte jag som vanligt på min framtid. När jag kommer komma ut till landet med en sambo och ett barn, som en vanlig go familj bosatt i lerum. Varför får jag ångest när jag tänker på det? Varför räcker inte det för mig? Det känns som att mitt liv kommer bli något annat, eller så har jag bara jobbigt höga drömmar... Spännande att tänka frammåt tycker jag.

Nu ska vi laga hemmagjord pizza och efter det blir det kanske kvällspromenad med ett kvällsdopp i havet.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback