Scones är räddningen.


...DATUM: 2009-01-06 | TID: 17:44:04
Vilket väder?! Fy. Jag blev helt genömblöt bara av att gå från tåget... Var inne i stan med Frida och shoppade, vi hade väl tänkt oss att gå på NK rean, med herregud så mycket folk! Det gick knappt att gå in i affärerna, i vissa fall gjorde det inte det. Tanter puttades och trängde sig fram som galningar medans andra började klä av sig och byta om mitt i affären eftersom de inte orkade vänta på den kilometerlånga kön till omklädningsrummen. Jag blev helt svettig och yr i huvudet så vi satte oss på Espresso House och åt scones. Jag shoppade en jacka från Sisters, en morgonrock från H&M, en scarf från JC och ett armand från Glitter, så det blev allt lite shopping ändå!
Om ni undrar hur det gick igår så kan jag berätta om det med. Det var det sjukaste men absolut roligaste jag gjort i hela mitt liv! Att mingla utan att prata bara mima och att dansa helgalet utan musik var ingenting jag är van vid, men väldigt roligt! Hela grejen att bara umgås med skådespelare, jobba med kameran, bli sminkad och fixad och helt enkelt jobba med proffs var så himla himla roligt. Det hade jag lätt gjort utan pengarna. Det tog 6 och en halv timme men jag var inte speciellt uttråkad någongång, trots att jag inte hade repliker. Jag fick gå framför kameran, mingla bakom skådespelarna, dansa och.... en sak till... men det tänker jag inte berätta det får ni se i Mars! Återkommer mer med dag... :)

Ikväll ska jag och mina älsklingar, Emelie, Ida och Hellie till Vallgatan på fest hos våra goa killkompisar. Det blir nog fransklänning och flätatband tror jag! Det hade jag igår och trivdes mycket bra..


Det blev allt en annan outfit på "nyår" nummer 2

Ha en bra kväll

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea

gud vad vacker du är :) ville bara säga det :)

2009-01-12 @ 01:12:57
URL: http://fairtaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback