Grattis MLI


...DATUM: 2009-01-23 | TID: 15:52:32
Vilken underbar dag Torsdagen blev tillslut. Efter att ha gått upp klockan halv 6, packat ned alla kläder i garderoben, åkt in till stan och blivit avknuffad av gubbar på bussen blev det faktiskt en jätte rolig dag. Det är väl konstigt att det kan vara så himla roligt att bara gå omkring, lådsas prata, titta och sitta i korridorer? Inte ens en replik har jag men jag älskar det! För det är på riktigt, kameramän, skådespelare och kulisser. Det tog sju timmar, så jag var helt slut! Inte skulle jag hem heller, jag skulle till modellargenturen och ta bilder! Det var helt sjukt roligt, modell för en dag! De fixade och trixade tills jag knappt kände igen mig själv, sen poserade jag fram 60 snygga foton, probelmet är att jag bara hade tänkt mig köpa 2 st... Good luck, de var verkligen coola och det är ju once in a life time.. Jag får väl se hur många det blir, mammsen var tydligen tvungen att vara med och skriva på. Ett kort kostar liksom 350:- Så att köpa mer än två är väl egentligen ingeting jag kan lägga ut den 23e.

Ikväll blir det 18års partaj för Emelie!! Det ska bli så roligt!! Efter middagen blir det en rejäl utgång med tjejerna :)
Eftersom yves la rock kommer till park kanske vi går dit, annars är det ju r&b kväll på Razzia, det är ju också kul! Hoppas att kvällen blir kanon lyckad för mitt födelsedagsbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback