JUSTWHOIAM


...DATUM: 2009-01-31 | TID: 14:02:40
Vilken otrolig vecka! Jag har verkligen kämpat mig genom varje dag... Det gör ju att jag känner mig extra duktig nu när jag inser att jag kämpat och stått ut genom all jobbiga dagar och långa iv-val.

Idag Torsdags blev det ett litet besök på stan för att ta några glas och mysa till vardagen lite, med Helle och Calle! Skulle ha firat en viss 18åring men det blev inte riktigt på det viset...! Efter det laddade jag givetvis upp min torsdags myskväll med popcorn film. Vid 11 tiden på fredag morgon drog jag på mig myskläderna och gick på min enstaka lektion innan myskvällen började. Hellie, Ida och jag köpte lite gott och la oss i soffan. Efter film myset satte vi på en gammal go Britney Spears konsert, tog varsin tv-kontroll och sjöng livligt! Detta har även dokumenterats på film, och kommer att visas på Fb, kan tänka mig att namnet blir "en typisk tjejkväll!"

Hela denna morgon har jag lagt på att spela Buzz med Jenny, det är jätte roligt! För er som inte vet vad det är, så kan jag förklara lite kort att det är ett frågespel på Ps2 där man helt enkelt väljer vilken karegori på fårgor man vill tävla med, sen går det ut på precis samma saker som vilken tv quiz show som helst! Olika ronder och tävlingar, men de håller sig alltid till den kategori du valt. Superduper kul :) (för er som sett "torkel i knipa" kommer spelet att bli ännu roligare, eftersom självaste programledaren Buzz har den rösten som Torkel har....)

Nu måste jag passa på att spela lite hög musik och dansa runt i huset innan min familj kommer hem!



Jag älskar tv-spel, och detta var inget undantag!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback