Myspys


...DATUM: 2009-01-20 | TID: 19:49:27
Tjohej!
Efter att ha lagat en delikat middag, korv i ugnen med mos ;), sitter jag här med Helle och myser. Det är faktiskt riktigt kul att laga mat när man är två! :) Snart kommer dessutom top modell som vi ska bänka oss framför. Tråkigt att det inte är någon handboll, läste i gårdagens tv-bilaga men trodde att det var dagens och fick för en tusendelssekund för mig att Sverige-Spanien skulle vara idag igen, men insåg snabbt att det inte var möjligt... Tyvärr!

Imorgon har jag och cicci bestämt oss för att vara hemma från skolan och mysa. Vi känner oss lite sköra och utmattade för tillfället, så en ledig dag är aldrig fel! Jag älskar att ha en sådan dag, man känner verkligen att man unnar sig någonting, kanske är det därför det känns extra skönt att vara hemma på en skoldag istället för att ligga hemma en söndag? hihi, who knows? Skönt är det i alla fall!

Vet ni förrästen att min skatt kommer till Göteborg?! Haha, hon betyder faktiskt någonting speciellt för mig, så är det bara! Beyonce Knowles. Är inte jätte faschinerad av hennes senaste album men eftersom att hon har gjort låtarna så blir de bra ändå ;)

Dags för pluggis innan Top Modell!!

Kram Kram


Goingarna och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback