Superduper social


...DATUM: 2009-01-17 | TID: 18:00:40
Tjenix!
Gud vad trött jag är! Det blev en sen fredagskväll och en tidig uppstigning idag. Det var en rätt ovanlig kväll igår, väldigt dramatiskt ett tag tack vare lite folk men ocskå väldigt roligt för det mesta. Blev aldrig någon utgång, tiden gick och det hände lite för mycket för att lämna festen helt enkelt. Jag steg i alla fall upp efter några timmars sömn och traskade hemmåt i min partyklänning och pumps, alltid lika snyggt dagen efter... Hopp in i duschen och iväg på 1års kalas hos min lille goskille! Hela släkten kom och det var snabbt full rulle, mat, tårta, och godis. Det är sjukt vad man blir trött av att vara så social bara några timmar, jag var tvungen att lägga mig soffan bredvid min systers gravida mage och pusta ut en stund.
Det snurrar i huvudet och tanken på att det snart är 18års kalas gör mig lite trött faktiskt, men det ska bli väldigt roligt :) Man blir bara helt tom efter att ha vart på kalas så det gäller att ladda om! Nu får jag ju träffa mina andra släktingar, från andra sidan. Nej, de är inga utomjordningar utan min pappas sida med andra ord... Då blir det mat, tårta och godis igen, hihi jag trivs!!
Nu måste jag nana en stund annars orkar jag aldrig med ett kalas till...!


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback