Oh no!


...DATUM: 2009-01-19 | TID: 16:54:54
oh no min hals har börjat ömma! Det är alltid så när man känner att man är igång med träningen... Idag var det verkligen jobbigt att resa sig ur sängen och gå till skolan tycker jag, det kändes extra varmt och gosigt under täcket... 

På torsdag har min älsklings Helle gett  Ida och mig lyxen att få komma till en modell argentur och bli fotade och stylande gratis, det ska bli jätte kul! Bilderna är ju inte gratis såklart men det är det värt tycker jag. Då blir det i alla fall till att ta med sig lite ombyten och åka in till stan! Efter detta ska helle och jag köpa strass och nitar på panduro, som vi ska ta hem till mig och piffa till våra kläder med. Det ska bli jätte roligt och mysigt. Man kan ju göra olika mönster eller bara lite detaljer på tråkiga vardags eller fest  -toppar. Längtar! Det är ett väldigt bra sätt att göra kläderna personliga och snygga, dessutom är det ju billigt eftersom man slipper köpa nya.

Idag blir det att ligga och försöka bli frisk... Kanske kan ta ett bad och försöka ta hand lite om mig själv? Det gör jag ju iof ganska så ofta, och inte håller jag mig frisk för det! Funderar starkt på att ta en sovmorgon imorgon i alla fall... Det blir man frisk av, det kan behövas ibland. Inte sant? Tror även att Nicke Picke kommer hit idag, bestämde även med cicci att vi skulle hjälpas åt lite med matten med. Just nu är min livsstatus: Jag hatar att vara ensam när det är mörkt. Därför ska jag boka upp mig med vännerna extra mycket i veckan, får ta hit helle och bjuda henne på mammsens mat med, det gillar ju hon ;) hihi.

Kram Kram


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback