BIG NO


...DATUM: 2009-01-18 | TID: 21:11:31
Myspys söndagar är det bästa!! Jag gick upp åkte till mamma och slängde mig i ett bad. Där låg jag med min laptop bredvid mig och lyssnade på Bruce Springsteen. Han är så himla bra och mysig, jag kan bara inte tröttna! Jag tröttnar på precis all musik förrutom denne man.

Sen var det soffan som gällde, kollade på ett super duper patetiskt tvprogram som hette Crowned. Mamma och dotter tävlar om att få bli utsedda till en titel som USAs vackraste utseende och skönhetsmässigt, då vinner de kronan och 100.000 US dollar. Det var så sjukt roligt bara för att de var så pinsamma, mammorna i alla fall! Grät och piffade upp sig som några riktiga små fjortisar... Där fastnade jag i några timmar innan jag tog fram böckerna och pluggade. Nu sitter jag nyfriserad med en kopp te och myser. Vår frisör har ockuperat sig här ikväll och slingar/klipper hela familjen, äntligen :)! Allt är väldigt bra just nu, Sverige vann ju även idag så mycket bättre än såhär kan det ju inte bli.

Det var ett jätteroligt kalas nummer 2 igår. Min kusse hade tatuerat sig, igen, så det blev ett hett samtalsämne. Hon hade gjort två stycken fåglar ovanför brösten, coola tycke jag men själv skulle jag nog inte våga... Pappa sa att han skulle tatuera ett brynäs märke på armen... Då sa jag: "Kära pappa, ett klubbmärke på armen är det mest oattraktiva en man kan ha." Han svarade: "Det gör ingenting för du behöver inte tända på mig". Det var ingen idé att ta disskussionen kände jag, men jag tycker inte att det är fint när en man i 40års åldern har ett stort klubbmärke på armen... Men det är hans arm!

Nu ska jag kolla på sex and the city och drömma mig bort till NY.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: nicke picke

Big no no till ett BIF märke på armen ja. Men kankse ett annat klubbmärke skulle vara fint... :)

2009-01-18 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback